tisdag 14 juni 2011

Nya produkter från franska terre dÒc!


Nu har vi fått in mer produkter inom make up från franska terre dÒc! Så nu kan vi stolt säga att vi fått in läppgloss, läppstift, skimrande puder-ögonskuggor som är ett måste i sommar! De går även att använda som highlighter och på läpparna och vi gillar multiprodukter helt klart. Vi har även fått in en ny färg  (marron sikkim) bland kohlpennorna som är riktigt fin mot solkysst hud. 



Sedan har vi givetvis köpt in fler mascaror från terre dÓc eftersom de börjar bli riktigt populära och går åt som smör i solsken. En riktig höjdarmascara helt enkelt. Lätt att applicera och den färgar direkt, och du behöver oftast inte måla mer än en gång. Jag kan inte leva utan min! 

Så titta in hos oss på Maryfly Organics om ni är nyfikna. Vi har fortfarande 20 % rabatt på Spiezia som är ett märke som är 100 % ekologiskt. Vi kan varmt rekommendera deras produkter och speciellt deras fotkräm som är helt ljuvlig!




1 kommentar:

Anneli Sjögren sa...

Hej Vera!! Tack för din kommentar på min blogg!! Här kommer mitt svar:
TACK, TACK, TACK!!! ♥♥♥
Undersökningen gick bra och var inte så läskig som jag hört att den skulle vara. Ska alldeles strax skriva ett blogginlägg om hur det var och gick!!
KRAAAAAM!!!! ♥ :D ♥