tisdag 28 februari 2012

Nyhet: Ekorondeller att ta bort makeup med



Nu har vi fått in de ekologiska makeup-rondellerna i vår webbshop äntligen efter lååång väntan. Jag har testat dem själv och jag älskar dem - frotterar huden varsamt och är riktigt skön på huden! Och du slänger med dem i tvätten (60 grader och de kan torktumlas - jag hänger dock upp min bara och låter den självtorka), och vips så är de fina och fräscha igen. Du kan  använda dem tills de ramlar isär, och tänk hur mycket miljön sparas. Jag ar en som ansiktstvätt och en att ta bort smink med. Tillverkade av helt ekologiskt material, bambuvelour, ekobomull, bambufrotté, av högsta kvalité. Handfärgade med giftfria färger.


2 kommentarer:

Lo sa...

Vad smart!!
Lo

Om oss sa...

Ja, det är oerhört smart faktiskt. En grym produkt. Jag har haft min i flera månader nu och jag tvättar den varje vecka när jag tvättar kläderna.