tisdag 5 april 2011

Vinnaren av Ganache läppbalsam är



Vinnaren av ett ljuvligt läppbalsam från Ganache for Lips är Tove Hägersand som får smaken choklad & mint som hon önskade. Men eftersom det var så många tävlande så får även Sagogrynet och Ämmah varsitt läppbalsam med choklad & apelsinsmak att skämma bort sig själv med. 

Maila era adresser till maryflyorganics(at)gmail.com. Jag kommer vara i Danmark mellan torsdag och söndag, så vi kommer skicka dem i början av nästa vecka.

Tack alla ni som var med och tävlade - det var så himla roligt att ni var så många (♥). Det kommer mer tävlingar så håll utkik och om en vecka så öppnar vår webshop med en hel del fina erbjudanden, och där det går att köpa Ganache for Lips läppbalsam bland annat. Så håll utkik!


4 kommentarer:

Anonym sa...

ska hålla ögonen öppna!!! spännande spännande!! :)

Anonym sa...

Åh! Tack så hemskt mycket! Vad roligt! Vad glad jag blir! :D

ämmah sa...

tjohooo! jag vann ;) <3

Om oss sa...

Anonym: Ja, gör det - nu närmar det sig med bamsekliv! Jag är nästan nervös, eller nu ljuger jag - jag är himla nervös. Men förväntansfull också!

Sagogrynet och Ämmah: Grattis till er båda. Jag skickar dem så fort jag kan!

Kram, karma och kärlek till er alla!