måndag 2 maj 2011

Vinn underbar rumsdoft från Spiezia


Vi kör en tävling för att vädret är så härligt, och våren är här! Det enda du behöver göra, är att anmäla dig till  vårt nyhetsbrev eller vår facebook - om du inte redan gjort det? Om du redan är medlem, så skriver du endast vilken doft du vill ha om du vinner! Du som handlar hos oss under denna tid är med i tävlingen helt automatiskt. 

Skriv vilken doft du vill ha av Ylang Ylang & Citrus eller Ginger & Lemongrass (värde 210 kronor) i kommentarsfältet här under. Du kan tävla fram till söndagen den 22 maj kl. 24.00. Lycka till!

Kram, karma och kärlek

30 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är totalförälskad i ingefära så Ginger & Lemongrass hade varit underbart som rumsdoft!

Cilla sa...

Vill nog testa ylang ylan jag :)

Anonym sa...

Hej!
Jag är och har alltid varit svag för Lavendel, så jag hoppas vinna Ginger & Lemongrass, då den även har lite lavendelolja. Gillar på FB o anmäler mej till nyhetsbrevet!

Susanne
slgotland7(at)gmail.com

Anonym sa...

Jag gillar redan på FB och prenumererar på nyhetsbrevet, så jag nöjer mig med att kommentera här. Jag är lite extra förtjust i ylang ylang just nu, så jag önskar mig den!

Jessica Elena sa...

Ylang Ylang & citrus såklart!!

katja sa...

ginger o lemongrass låter underbart!

Anonym sa...

Lavender är underbar dofft Tina olsson Pluppelina@home.se

Nina (ninamalmbom@hotmail.com) sa...

Hej!
Jag är gärna med och tävlar och har anmält mej till nyhetsbrevet.
Om jag vann skulle jag bli glad över att få ginger & Lemongrass :)

marianne.e2 sa...

Anmält mig till nyhetsbrevet och skulle gärna vilja prova Ylang Ylang & Citrus.

Solbritt sa...

Ginger och lemongrass tycker jag låter helt perfekt för mig. Så den hoppas jag vinna.

Anonym sa...

Självklart gíllar jag detta på facebook och hoppas nu bara att jag blir en av de lyckliga att få testa de genom att vinna :). Låter väldigt intressant.

Vill gärna att mitt hem får en härlig doft av Ylang Ylang & Citrus

Therese Nord

Anonym sa...

Har anmält mig till både FB och nyhetsbrev
Ginger & Lemongrass kommer att bli så bra hemma hos mig
så jag håller tummarna!!

jessica_hellstrom@hotmail.com

Helene sa...

Anmält mig till nyhetsbrev - och om jag har tur vill jag gärna få Ginger & Lemongrass!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Har anmält mig till nyhetsbrevet.
Har jag turen att vinna vill jag ha citrus.

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

ylang ylang och citrus rakt i brevlådan tack! :)

Langhol sa...

Jag anmäler mig också!
Har anmält mej till nyhetsbrev.
Ginger & lemongrass om jag har Fortuna med mig.

Tavlingsblogg sa...

Gillat på FB under sandra Lundkvist

Om jag vann skulle jag vilja vinna ginger and lemongrass

sandraliner@hotmail.com

Adelinne Österlind sa...

Gillar er på facebook. Om jag vinner skulle jag vilja ha doften Ginger & Lemongrass :)

Anonym sa...

ylang ylang och citrus önskar jag mig!

Agneta

Sanna sa...

Ylang Ylang & Citrus vill jag helst vinna

Anonym sa...

Jag har anmält mig till ert nyhetsbrev.
Om jag vinner vill jag ha doften Ginger & Lemongrass.

Christina Bergström
tilltin@hotmail.com

Anonym sa...

Jag har anmält mig till nyhetsbrevet och tycker Ginger & Lemongrass verkar vara en spännande doftkombination!
BEBE54

Bli rik i ditt liv!/Ann sa...

Åh jag skulle jättegärna vilja vinna ylang-ylang och citrusdoften! mvh Ann

Pernilla sa...

Såklart jag vill vara med i utlottningen av en rumsdoft från Spiezia. Jag Önskar mig Ylang Ylang & Citrus. Jag Gillar redan på FB (Pernilla Wamsjö)

Anonym sa...

Ginger & Lemongrass verkar underbar! Älskar ingefära och citrongräs luktar ju heller inte så fel. :)

/Kerstin
katten_jansson94@hotmail.com

Conny sa...

Ylang Ylang låter spännande

maria sundkvist sa...

Jag håller tummarna för lite god doft av Ginger & Lemongrass

Sani sa...

jag har anmält mig till nyhetsbrevet.har aldrig testat rumsdoft.det skulle vara roligt att vinna en.jag väljer ylan ylang och citrus.

må så gott!

Carola L sa...

Gillar på FB (Carola Lind)

Ginger & Lemongrass skulle jag vilja vinna

carola(at)officefixarna.com

Emma sa...

Jag vill vara med. om jag vinner vill jag gärna ha Ginger & Lemongrass./Emma