söndag 29 maj 2011

Grattis alla Mammor på Mors Dag ♥


Idag är det alla mammors dag, fast egentligen borde alla dagar vara alla mammors och pappors dag. Men idag får vi alltså fira våra mammor lite extra mycket!

Min älskade mamma (se kortet) och min sambos fina mamma befinner sig tyvärr mer än ca 50 mil bort så vi får fira dem genom ett telefonsamtal och min mamma ska få en ekologisk brun mascara från terre dÓc som hon önskat sig, och sambons mamma ska få en väldoftande kräm från Sweet Beauty Spa.

Idag är det sista dagen för fraktfritt, så passa på att handla i vår webshop. Tryck här om du vill gå direkt till vår webshop.

1 kommentar:

Anneli Sjögren sa...

Cool mamma du har som sitter så lugnt och klappar en tiger!! Jag antar att tigern var mätt och belåten, för de ser visst allt som rör sig som potentiell föda!!
Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
Ja det kändes verkligen gott att få lite uppvaktning och uppskattning!!
Självklart kommer jag att uppmuntra dem så att de vill fortsätta att uppmuntra mig!! :D
KRAAAM!!