måndag 4 juli 2011

Månadens varor: terre dÓc




Just nu har vi en hel del produkter ut vårt sortiment från franska terre dÒc till rabatterat pris. Du kan hitta deras Anti Age-serie som inkluderar dag och nattkräm och ett ljuvligt elixir som hjälper att hålla huden ung och vital. Eller varför inte deras helt fantastiska arganolja.

Min mamma snodde min flaska i helgen då hon tyckte huden kändes helt fantastiskt efter smörjt in sig med den och jag håller med. Jag använder den för ansiktet, mina nagelband, att ta bort min mascara med och använder en droppe i mitt balsam. Jag/vi älskar ju multiprodukter!



Om du är nyfiken att se vilka fler produkter som finns, så kika in på vår webshop. Vi har fortfarande nedsatt pris på våra sockerskrubbar från Sweet Beauty Spa ett tag till.


Vi hoppas ni alla har en underbar sommar och semester! Kram, karma och kärlek

Inga kommentarer: