tisdag 13 december 2011

Vinn underbar Massageolja från terre d`Oc!



Nu kan du tävla om en underbar massageolja/kroppsolja från terre d´Oc! Du kan välja mellan Orientalisk Amber, Apelsin eller Jasminblomma.


• 100% av de totala ingredienserna kommer från naturligt ursprung.
• 98% av den totala ingredienser från ekologiskt jordbruk.
• 84% av den totala ingredienserna är fairtrade

Massageoljan innehåller 100 ml och kommer i en fin miljövänlig förpackning.

Det är Lucia, så vi tänker att ni får presentera den som ni skulle vilja se som Lucia - man eller kvinna spelar ingen roll, i kommentarsfältet. Ni har fram till söndag den 18:e december kl. 23.30. Vinnaren presenteras måndagen den 19:e december.

Lycka till.

Kram, karma och kärlek

Vera & Tommy, Maryfly Organics

14 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!

Jag skulle faktiskt vilja se Lars Winnerbäck som Sveriges Lucia./Kram

Marianne Eriksson
marianne.e2@spray.se

Anonym sa...

Varför inte Leif GW Persson?=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle vilja se Ola Salo som Lucia. Tror att han skulle passa utmärkt som det med sitt långa mörka hår. Eller han kanske inte har långt hår längre, jaja det skulle bli en skönsjungande lucia i alla fall :)

/ Therese W
tesslady@hotmail.com

Anonym sa...

Jaa, jag vill gärna vara med :) ha det bra! mvh
emely.drugge@hotmail.com

Lotta sa...

Jag skulle vilja se min lilla systerdotter Amelie som Lucia. Hon är bara ett år men eftersom hon och hennes mamma (min storasyster) bor i England så ses vi så sällan. När vi var små hade vi luciakronor i tyg, och den har Amelie fått ärva nu. Så jag hade gärna velat bli lussad av henne på luciamorgonen!

Ingrid sa...

En lucia som strålar är alltid fint. Kronprinsessan Victoria är alltid inspirerande men nu riktigt lyser hon av lycka!

Christina H sa...

Jag vill se min mamma som Lucia. För att hon skall förstå att hon fortfarande är vacker, trots att hon precis har fått besked om cancer.

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag röstar på Molly Sandén, tycker att hon är en bra förebild för barn och ungdomar och hon skulle passa bra som lucia :)

Anonym sa...

Laleh skulle passa bra som lucia.
Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Sani sa...

Jag skulle vilja se en naturlig Lucia som är klädd och sminkad på ett naturligt sätt. Här skulle Emma från EnnioEco passa perfekt för hon är vacker, naturlig och har sprudlande personlighet.

Anna sa...

Jag skulle vilja se min dotter Emily som Lucia. hon fick inte vara lucia på skolan eller på simklubben. Hon undrade om det är p.g.a. hennes mörkt hår och var ledsen. Hon skulle vara en underbar Lucia!!!

Hanna Li sa...

Det skulle inte göra ont att bli lussad av en ung David Bowie :)

Hanna M sa...

Jonas Gardell! Följer honom på Twitter och han deltog med många vettiga åsikter i en twitterdebatt som handlade om ifall killar ska få vara lucia eller ej! Heja heja Jonas tycker jag!

Kakan sa...

Jag skulle vilja se min sjuåriga son som lucia. Han ville så gärna, men vågade inte, eftersom det finns så många andra barn som fått lära sig hur saker och ting "ska" vara...