torsdag 12 april 2012

Vår webbshop fyller 1 år!


Idag fyller vår webbshop 1 år så det vill vi fira med jubileumserbjudanden (först till kvarn) och en tävling. Du motiverar härunder vad som gör dig glad. Du har fram till midnatt på dig idag (12/4), och vinnaren får en litet paket med fin, ekologisk skönhetsvård. Vi erbjuder även alla som handlar idag i vår webbshop en liten gåva (Ganache for lips underebara läppbalm), så passa på vettja. Vi har även fått in Benecos prisvärda makeup som alla har råd med! 

Tack för att ni finns och för att ni följer, stöttar och hejjar på oss. Kram, karma och kärlek

3 kommentarer:

Agnes - Ekolicious sa...

Naturkosmetik är självklart något som gör mig glad, det känns så himla bra att veta att jag smörjer in mig med bra grejer nu när jag vet vad konventionella produkter verkligen innehåller. Men en annan sak som gör mig glad är hästarna. De är mina lyckopiller, mina underbara fyrbenta vänner! :)

Malin sa...

Grattis!
Skogen gör mig glad och lugn. Att få gå runt bland mossorna och träden, krama lite på en gammal stenkompis och stalka en hackspett en stund.

Anonym sa...

Jag är ganska nyförälskad vilket gör mig både glad och lycklig men också rädd eftersom man gör sig sårbar. Annars blir jag definitivt glad av den annalkande våren!
//Hanna Li