måndag 11 april 2011

Imorgon öppnar vår webshop!



Imorgon öppnar vår webshop Maryfly Organics, så håll utkik om ni är nyfikna Det kommer finnas en hel del erbjudanden i kärlekens tecken då jag & Tommy firar 3 år ihop imorgon!

Webshopen kommer innehålla ekologisk och naturlig skönhetsvård och välbefinnande. Vår gröna tråd kommer vara dofter, men det kommer även att finnas doftfria alternativ. 

Några av våra märken kommer vara Nostalgia Organics, Sweet Beauty Spa, Florascent, Les incens du Monde, Spiezia, Hurraw med mera. Så hjärtligt välkomna att besöka oss, imorgon den 12 april! 

Fés är den majestätiska doften från orienten med aromer av mystik som framkallar inträde i sagornas värld. Låt dig bli drottningen i ditt liv!



5 kommentarer:

Jenny / Rosella Eco Beauty sa...

Vad spännande det ska bli att se vad ni hittat på :) Önskar er givetvis ett stort lycka till! Kram <3

Mona ♥ BeachBelle sa...

Vad spännande! Jag ska kika in imorgon! :)Lycka till!

Och ett stort grattis på er 3 års dag! :)

Vänligen,
Mona / La Vie est Belle

Om oss sa...

Tack fina Jenny och Mona!♥ Det värmer himla mycket i våra hjärtan!

Anneli Sjögren sa...

Hej!! Har inte läst ditt blogginlägg än (sitter i telefonen...), men här kommer i alla fall mitt svar på kommentarerna på min blogg:

Tack allihopa!! ♥
Det är mycket bättre idag, om än inte bra...!!
Jag ska ringa imorgon, jag lovar!! ♥

Carina sa...

Lycka till med nya butiken! :)