lördag 26 mars 2011

It Stays on The Lips, Not The Hips

(Denna recension kommer från min förra blogg, ifall någon ny läsare vill läsa den)

Jag har testat Ganache for Lips läppcerat med den ljuvliga smaken av chokladmousse. Ganache for Lips är dessutom tillverkad av en av världens mest belönade choklad – Scharffen Berger choklad, och som dessutom är helt sockerfri.

Förutom lyxig choklad för finsmakare så är ceratet fullproppat med näringsgivande och feta ingredienser som jojobaolja, sheasmör, mandelolja, aprikoskärnolja & bivax som absorberas in och mjukar upp, reparerar och stärker.

-”It Stays on The Lips, Not The Hips”, är ett citat som de använder på sin hemsida just för att den är så otroligt välsmakande/doftande, men att den inte är någon fara för höfterna/hälsan.

Plus: Doften, smaken – jag vill äta upp det. Att det håller sig kvar på läpparna länge och mjukar upp dem ordentligt. Vårdande. Den fina designen på cerathylsan. Det finns nästan en risk för överkonsumtion.

Minus: Risken för överkonsumtion.

Betyg: 5. Jag konsumerar mycket läppcerat och jag har nog 4 stycken nu på olika ställen, av olika märken. Jag använder hellre läppcerat än läppstift för en naturligare look. Men detta balm är helt klart ett av de bästa!

Missa inte tävlingen där du kan vinna ett Ganache for Lips - för att du är så himla värd det, givetvis!  

Inga kommentarer: