fredag 18 mars 2011

Vinn Ganache for Lips



Vi kommer sälja läppbalsam från Ganache for Lips i vår webshop när vi startar upp i april. Dessa lyxiga och mjukgörande balm har fått full pott i betyg hos många ekobloggar, och bland annat hos Malin på  Ekonördarna från Lyckobacken.


Den är även en stor favorit hos mig, och jag älskar att den är gjord av en av världens finaste choklad, nämligen Scharffen Berger. Dessutom är den härligt mjukgörande och sitter kvar länge! Du kan välja mellan smakerna: choklad mousse, choklad/mint, choklad/apelsin, vanilj eller citron mousse.


Det enda du behöver för att vara med i tävlingen är att gilla oss på facebook (Maryfly Organics) och motivera i kommentarsfältet vilken smak du vill ha om du vinner. Har du inte facebook, så kan du gilla oss på twitter eller bloglovin! Har du inga av dessa, så skriv en liten söt kommentar varför du vill vinna. Du har fram till  fredagen den 1 april 2011 att tävla.  Tävlingen är avslutad! ♥ 

25 kommentarer:

Amanda Åberg sa...

Gillade er precis på Facebook. Jag skulle helst vilja ha choklad/mint eller vanilj, men om man eftersom man bara får välja en så får det nog bli... Vanilj :D

Tack för chansen att vinna ett ekologiskt läppbalsam!

Cilla sa...

Klart jag redan gillar er!
Och jag vill ha choklad/mint isåfall.... mumma! :)

Beatrice Voegelen sa...

Gillad och jag gillart! Chockladmousse please! Mumma!

Anonym sa...

Jag vill vara med! Och tävla om ett choklad/apelsin!

Maria sa...

Jag har gillat er på facebook lääänge ;) Jag skulle vilja ha chokladmousse, jag ääälskar choklad, men kan inte äta så mycket för då får jag ont i magen! Är ett riktigt chokladfreak faktiskt. Det skulle vara smarrigt att få ha det på läpparna. Dessutom är jag beroende av läppcerat, måste ha ett i varje rum, varje väska och varje ficka. Kram!!

Sofi sa...

Åh, vilka underbara läppbalsam! Och vad otroligt svårt det var att välja då :) Men jag tror nog att det lutar mot den med citronmousse.

Och från och med nu gillar jag er på Facebook också!

Anonym sa...

Åh, det låter så gott!
Självklart vill jag vara med och tävla, och är mest nyfiken på choklad/mint.

Ha det fint!

ämmah sa...

choklad/apelsin såklart! den kombon går ju aldrig att misslyckas med ;)

Anneli Sjögren sa...

ÅH! Jag vill också vinna!!! Och gilla er på facebook gör jag ju redan!! :D Om jag har den stora turen att vinna vill jag gärna ha chokladmousse-smaken!!
Här kommer svar på din kommentar på min blogg:
Ja, eller hur!?! Jag kunde inte heller klura ut svaret på den där tipspromenaden!! Men av nån anledning har jag lyckats komma ihåg både fråga och svar de här åren!! :D

Hanna sa...

Åh, jag vill vinna choklad mousse! Och eftersom jag varken har fejjan eller twitter, så gillar jag er i mitt hjärta och på bloglovin´.
<3

Lollo sa...

Jag vill gärna gärna vinna vanilj moussen! Och gillar er på fejjan gör jag det oxå :)

Anonym sa...

Givetvis gillar jag er på FB! :)

Och den enda smak/doft som jag är riktigt riktigt förälskad i är ju vanilj, så det skulle jag vilja vinna! :) Ha en fortsatt fin helg i vårsolen! <3

Evelina sa...

Halloj :)
Jag har varken fejjan, twitter eller blogg men tänkte att jag kan slänga in en söt kommentar. Dessa läppbalsam verkar helt underbara! har just nu ett från Dermanord, som snart är slut.
Och jag är väldigt nyfiken på dessa (främst choklad mousse om jag vinner.) Tack för en fin och inspirerande blogg och jag kan inte vänta tills er webshop kommer upp :)
Tack för mig.
Kram och kärlek

Carro sa...

Åh så svårt att välja smak... men jag tror att det får bli citronmousse nu till våren!
Gillar så klart er på FB. :)

Bli rik i ditt liv!/Ann sa...

Hej! Så roligt att det händer saker på ekofronten i göteborg :-) jag har inte fejjan men har gillat er på bloglovin. Om jag vinner så önskar jag mig en chokladmousse och den skulle jag ge till min man (!) som jobbar i en trädammig miljö hela dagarna och har jätteproblem med spruckna läppar...

Unknown sa...

Chokladmousse cerat låter underbart:) Mina läppar är alltid supertorra och jag skulle gärna använda ett ekocerat för att mjuka upp dem!
Har gillat på FB (Nathalie Johansson)

Cornelia sa...

Jag gillar er på facebook, och jag skulle nog helst vilja vinna choklad/mint. Mums!

Anonym sa...

Nu är ni gillade på fb:)
Om jag vinner skulle jag välja choklad/mint eftersom jag är en chocoholic men det måste bli en underbar mix med uppfriskande mint, ungefär som after eight!! Mums!!

/Tove Hägersand

Helena sa...

Gilar er på FB. Vill nog helst ha choklad/apelsin om jag skulle vinna. Låter fantastiskt gott.

Tova sa...

choklad vågar jag mig inte på då äter jag upp mina läppar...det får bli en vanilj =)

Linda sa...

Om jag vinner vill jag gärna ha chokladmooooussse!

E. sa...

Hej svejs!!

Gillar er såklart och vill gärna tävla om att vinna ett läppbalsam med citron-smak (oj, doft, hihi):-)

/E.

Kjersti sa...

Låter som en fantastisk idé för mina spruckna vinterläppar! Vanilj är aldrig fel, varken i bakverk eller på läppar. Har inte Fb, men gillar er ändå! Hittade till er via fru C.

Anonym sa...

Åh! Jag önskar en choklad/apelsin om jag skulle vinna! :) Klart jag gillar er på facebook!

Tinna sa...

Klart man gillar er på facebook ^^
Om jag skulle vinna så vill jag ha choklad/apelsin eftersom jag älskar den kombinationen.
Och för att den känns vårig så den skulle passa perfekt nu när våren är på ingång och mitt nuvarande läppbalsam är på väg att ta slut <3