lördag 12 mars 2011

När knoppar brister

Nu när våren börjar närma sig, och vår ekologiska nätbutik Maryfly Organics börjar att ta form. Vi har sikte på att slå upp portarna till butiken den 12 april, 2011 - då vi firar 3 år tillsammans. Då kommer vi erbjuda  en hel del  öppningserbjudande i kärlekens tecken. Inte bara vår kärlek, utan kärleken till naturen och vårt älskade jordklot. Så om du vill värna om miljön, så ska du hänga med oss på vår resa.  

Vi kommer erbjuda ekologisk och naturlig skönhetsvård som vi valt med omsorg, och vi har naturligtvis testat det mesta själva, innan vi tar in det. Vi vill också visa att det inte bara är tråkigt med ekologiska skönhetsprodukter utan att det också kan vara väldoftande och lyxigt.  För att du är så himla värd det!

 Nostalgia Organics underbara och handgjorda tvålar kan du bland annat köpa i vår butik. Det är en väldoftande tvål som rengör ordentligt och oljorna i tvålen mjukar upp. Serveras  i  en vacker förpackning gjord på 100 % återvunnet material. Vacker i varje badrum!


7 kommentarer:

Cilla sa...

Helt rätt. För det är jag värd! :D

Gabriela sa...

Underbart!! Massor av kramar och ett stort grattis<3

Om oss sa...

Cilla:
Ja, för du är himla värd!♥ Vi är ALLA värda bra produkter utan massa farliga ingredienser i. Så samtidigt som man värnar om sig själv så värnar man automatiskt för miljön. En härlig bieffekt.

Gabriela:
Tack, fina solstråle. Du värmer mitt hjärta som alltid! ♥

E. sa...

Wow! Vad snyggt ni har fått till en blogspot-blogg då:-) Har ni några goda pimpningstips om jag vill göra min blogg lite annorlunda gällande länkar osv!??

Kramen!
/E.

Om oss sa...

Hej E, och vad kul du gillar vår bloggdesign. Nu ska inte vi ta åt oss äran utan det är en färdig mall "picture windows" som vi ändrat lite i färgerna. Men fråga mig inte riktigt hur! ;) Kram, karma & kärlek

Maria sa...

Hei Vera.Så spennende dette høres ut.Var ikke klar over dette før nå.Skal selvfølgelig følge deg videre her.Ønsker dere lykke til! Klem m

Om oss sa...

Hej Maria! Och tack! <3 Jag tänkte skriva det i mailet, men jag tänkte du får se det själv. Du ska veta att du hjälpt mig/oss med ett märke som vi kommer ha i vår butik, och det tack vare din generositet. Och jag lovar att jag ska ge dig något tillbaka (för jag vill, inte för att jag måste)! Kram, karma och kärlek